Când merită investiția în advertoriale ieftine?

Nevoia de advertoriale ieftine este în continuă creștere în România, pe măsură ce țara se afundă tot mai mult în criza economică ce afectează de luni bune întreaga Europă. Partea bună este că în ziua de azi, o campanie de link building poate avea rezultate foarte ok și cu advertoriale ieftine, întrucât algoritmul Google s-a schimbat un pic în ultimii 5 ani. Astfel, un advertorial ieftin, care are maxim 300-350 de cuvinte, poate să aibă rezultate la fel de bune din punct de vedere SEO precum un advertorial de peste 1000 de cuvinte, advertorial fiind considerat unul „scump”.

Realitatea este că în ziua de azi oamenii nu mai au timp să stea să citească articole lungi de peste 1000 de cuvinte. Trăim în secolul vitezei și informația trebuie să fie destul de comprimată. Astfel, Google apreciază la fel de mult un articol scurt dar cu informație foarte bună precum un articol foarte documentat pe același subiect. Google dintotdeauna a tratat articolele lungi de peste 700-800 de cuvinte ca fiind de calitate, considerând că ele conțin foarte multă informație, însă în ultimii ani s-a adaptat după necesitățile și după comportamentul utilizatorilor săi.

Când anume merită investiția în advertoriale ieftine? Ei bine, întotdeauna! Campaniile de link building nu trebuie să coste o avere iar faptul că astăzi avem acces la advertoriale de 300 -350 de cuvinte pe care le putem cumpăra cu 30 – 40 de lei prin intermediul portalurilor de genul www.vandimaginatie.ro, ne ajută să obținem poziții foarte bune în Google pe anumite cuvinte cheie cu un minim de investiție. Și din moment ce campaniile de link building durează de obicei luni bune, ele reprezintă cea mai bună metodă de promovare atunci când se pun bazele unui nou magazin online. Sunt recomandate și advertorialele de peste 1000 de cuvinte, însă din păcate bugetul este cam subțire atunci când vine vorba despre un magazin online aflat la început de drum.

Reply