O reclamă bună, vinde. O reclamă proastă, te îngroapă.

Se spune că reclama este sufletul comerțului, însă în realitate, lucrurile sunt mult mai complicate pentru că dacă lucrurile nu merg bine, poate să fie ultima reclamă pe care compania ta apucă să o mai facă.

Așa cum o reclamă bună poate să îți facă produsele sau serviciile populare și cunoscute în lume, la fel o reclamă proastă poate să aducă ridicolul în business-ul tău și astfel să te îngroape.

Din acest motiv, trebuie să fim foarte atenți cu cine lucrăm atunci când avem nevoie de o reclamă video sau audio.

It’showtime reprezintă o companie care reușește de ceva ani să iasă constant în evidență prin reclamele pe care le produce pentru diverse business-uri românești, mai mult sau mai puțin cunoscute.

Desigur, acum fiecare alege partenerul pe care-l consideră cel mai potrivit pentru campania publicitară pe care dorește să o demareze. De cele mai multe ori se merge pe rețeta prețului mai mic și tot de multe ori rezultatele nu sunt cele așteptate.

E destul de dificil să livrezi calitate de creație sau calitate video atunci când banii sunt puțini și culmea, se pare că oamenii încă nu au înțeles acest lucru.

Încă există „ieftin și mult” tocmai din cauza faptului că cerința pentru aceste tipuri de serviciu este destul de mare.

Cei care cer asemenea servicii trebuie să realizeze că o reclamă pune în joc brandul, dacă lucrurile nu ies cum trebuie, sunt șanse mari ca întreaga companie să fie îngropată.

Peste tot în lume se caută calitate mai ales atunci când în joc este imaginea unei companii iar cei de la It’showtime pot să ofere această calitate și pe meleagurile noastre, celor care o doresc, bineînțeles.

Eu înțeleg faptul că anumite companii nu merg tocmai bine și nu au un buget care să le permită extravaganță mediatică, însă sunt convins că se poate ajunge la un alt compromis în ceea ce privește reclama, în niciun caz la reducerea calității.

Se spune că nu este nevoie de o reclamă foarte lungă, ci de una bine gândită, creativă care să transmită esențialul într-un mod în care să rămână întipărită în minte.

Reply