Vitrinele din sticlă – aspectul modern pe care fiecare magazin ar trebui să-l aibă

Magazinele din incinta spațiilor comerciale au un aspect aparte și asta doar din cauza faptului că sunt „înconjurate” de sticlă. În ultimii ani, sticla a devenit un element tot mai vizibil în construcțiile de spații comerciale, pe măsură ce tehnologia a avansat și a permis acesteia să capete o rezistență impresionantă. Astăzi, sticla este folosită în foarte multe aplicații comerciale și rezidențiale, au fost create până și poduri/platforme din sticlă prin Mall-uri, pe care clienții să se plimbe nestingheriți. De asemenea, lifturile din sticlă sunt o nouă găselniță în materie de spații comerciale care doresc să impresioneze la capitolul design interior în sfera comercialului. Să revenim la vitrine magazine – acestea pot fi cumpărate de la Xglas și au mai multe avantaje, unele dintre ele deși par banale, sunt mai mult decât logice.

Principalele avantaje ale vitrinelor din sticlă, pentru magazine

  1. Permit o mai bună vizualizare a mărfii, oamenii pot să vadă lucruri aflate la vânzare în întreg magazinul fără să mai intre înăuntru, astfel pot fi atrași de pe holuri. Românii sunt niște ființe destul de curioase de fel.
  2. Aduc în prim plan un look foarte modern. Acest look modern este esențial pentru aceste galerii comerciale, este una dintre cele mai sigure metode prin care clienții intră-n galerie de fapt. Dacă nu ar fi optimizate spre design modern, nu ar atrage pe nimeni.
  3. Există o economie de energie electrică – vitrinele fiind foarte mari, practic din tavan până în podea, nu mai este nevoie iluminarea directă excesivă a incintei, întrucât vine din exterior foarte multă lumină. Acesta este de fapt unul dintre motivele principale pentru care se folosește foarte multă sticlă în arhitectura și în designul interior din ziua de azi. Sticla facilitează foarte mult economia de energie electrică și arată și foarte bine.

Cred că toate magazinele moderne, indiferent unde anume sunt amplasate, ar trebui să se bazeze pe sticlă, ar trebui să aibă vitrine din sticlă. Discutăm despre o variantă foarte modernă care în străinătate este folosită fără probleme de ani buni. Peste vreo 10-15 ani, probabil toate magazinele reale din România se vor baza pe aceste vitrine din sticlă.

Reply