E destul de dificil în România să ai un loc de muncă ce presupune muncă în echipă sau interacțiune cu alți angajați ai companiei și totul să meargă ca pe roate. Românii sunt de obicei genul de oameni supărăcioși, urâcioși, ranchiunoși, conflictuali, e destul de greu să NU ai conflicte la locul de muncă și nu mă refer în mod special la șefi. Aroganța prostească a românului este ceva unic în lume, mă refer la mentalitatea asta care-i face pe unii să se creadă superiori, cei mai deștepți, atotștiutori, mentalitatea asta care-i face să privească de sus alți oameni, cu toate că n-au nicio calitate să facă acest lucru. Întrebarea de bază este cum putem să rezolvăm politicos un conflict de muncă apărut cu un astfel de individ… Sau individă, să nu credeți că femeile nu pot fi arogante pe nedrept…
Există două acțiuni pe care trebuie să le întreprindeți, dacă acestea nu dau rezultate, ar fi indicat să vă dați demisia. Sau să încercați un transfer dacă ace companie la care lucrați este una foarte mare. Chiar nu are rost să vă stresați suplimentar din cauza unor oameni de nimic. Așadar, în primul rând trebuie să încercați să aveți un dialog cu persoana respectivă. Îi spuneți pe un ton calm care este problema. Dacă nu înțelege și conflictul se acutizează, mergeți și discutați cu șefii. Dacă nici șefii nu găsesc o soluție, transfer sau demisie.
Reply