În România, dacă ți se strică mașina și te duci să o pui pe un tester, în 10 service-uri vei auzi 10 probleme diferite. Din păcate, orice entitate „de cartier” se laudă că are tester însă cu aparate de 200 de euro vechi de când lumea, plus personal care nu știe să interpreteze erorile, nu ai cum să faci treabă. În cele ce urmează vom discuta despre cum anume se alege service-ul auto atunci când avem nevoie de diagnoză auto astfel încât să fim siguri că nimerim din prima la cine trebuie. Sunt câteva raționamente destul de simple.
Cum alegem service-ul auto în care punem testerul pe mașină?
- Întrebați ce fel de tester au – mergeți la un service mai mare care-și permite să cumpere un tester serios și nu se ferește de investiții. De preferat este să mergeți undeva unde există aparatură pentru diagnoză BOSCH, este cea mai bună la ora actuală. În București nu mulți se pot lăuda cu asemenea aparatură așa că vă va fi destul de simplu să identificați un service auto serios, care să vă ajute cu o diagnoză precisă.
- Mergeți la reprezentanțe – știu că multă lume se ferește de reprezentanțe din pricina prețurilor, însă acolo sigur există aparatură de ultimă generație. Decât să te plimbi pe la 10 service-uri de cartier și să nu rezolvi nimic, mai bine dai mai mult și scapi de problemă. În plus, știți cum se zice despre zgârcit, are obiceiul să plătească întotdeauna, pentru orice, dublu.
- Întrebații despre costuri – de cele mai multe ori, în majoritatea cazurilor, un preț mic nu indică altceva decât calitate proastă. Discutam mai devreme despre service-urile auto deschise peste noapte, care au apărut ca ciupercile după ploaie și care au umplut site-urile de anunțuri gen olx.ro. Cer bani puțini dar investiții în scule de calitate, noi, actualizate, nu prea se fac. Cam asta e mentalitatea românului care pune pe picioare un business: investiție minimă, momeală cu prețuri mici dar și rezultatul este unul pe măsură.
Așadar, cel mai bine ar fi să vedeți ce fel de tester există în service-ul auto în care doriți să rezolvați o problemă „de suflet” a mașinii, interesați-vă de costuri și, dacă se poate, un drum la reprezentanță nu ar strica.
Reply