Sfaturi pentru time management

Ai avut vreodată senzația că ar fi necesară ziua de 30 de ore? De multe ori avem atât de multe lucruri de făcut pe parcursul unei zile încât ne este imposibil să terminăm totul la timp. Partea proastă este că teoretic, ar trebui să fie timp. Practic însă, mulți dintre noi avem o problemă de time management. haideți să discutăm împreună câteva sfaturi care vă vor ajuta să economisiți timp, să fiți oameni mai organizați și să ajungeți la final de zi cu toate treburile rezolvate.

Sfaturi pentru time management

  1. Începe-ți ziua cu sarcinile importante – nu trebuie să le lași pe după amiază sau chiar pe seară pentru că nu vei mai avea energie și treburile se vor lungi mai mult decât necesar. Întotdeauna, dimineața se începe cu lucrurile cu adevărat importante, de care te poți ocupa mai repede odihnit.
  2. Notează absolut totul într-o agendă – așa, nu vei mai uita că de dimineață ai de făcut anumite lucruri. Ziua se lungește destul de mult și din cauza faptului că oamenii uită să facă anumite treburi la momentul potrivit, lucruri de care-și aduc aminte când sunt deja aglomerați.
  3. Înaintează în zi cu pași mici – e mult mai recomandat să duci la final sarcină cu sarcină decât să te forțezi în multitasking să le termini pe toate odată. Oamenii nu prea sunt ființe multitaskin

Reply